Pracovníci střediska údržby MRA mají pro letošní rok na výjezdy  havarijní služby 1 milion korun. „Nejžádanějšími profesemi, které domácnosti potřebují v případě nenadálých havárií, jsou instalatéři, topenáři, elektrikáři a plynaři. Havarijní službu jsme zavedli už v roce 2021 a od té doby ji lidé hojně využívají. V případě nahlášení události na linku garantujeme do 2 hodin výjezd naší techniky. Průměrná doba výjezdu se pohybuje od 1 do 2,5 hodin,“ uvedl vedoucí střediska údržby MRA Kamil Kuzník.

Počet zásahů havarijní služby činil vloni 355. Jednalo se o opravy prasklých rozvodů vody a odpadů, pročišťování ucpaných odpadů, opravy tekoucích a prasklých radiátorů, zprovoznění netopících soustav radiátorů v bytě včetně celých domů. Havarijní služba může dát do pořádku nefunkční zvonky, opravit světla ve společných prostorách, společnou anténu, elektrické zámky na vstupních dveří do domu nebo opravit nefunkční plynová zařízení a zabezpečit únik plynu.